راهنمای خرید نرم افزار سپیدار

سپیدار یک سیستم جامع و یکپارچه است، که اغلب بصورت بسته های مختلف تولیدی، بازرگانی و … پیشنهاد میشود . بنابراین شرکتها هنگام خرید نرم افزار سپیدار باید به موارد پیش نیاز هر قسمت توجه داشته باشند . این پیش نیازی بدین صورت است که ممکن است هر سیستم اصلی برای اجرا نیاز به سیستم دیگری داشته باشد . که در ادامه به تفضیل پیش نیاز خرید هر یک از سیستم ها را بررسی می کنیم .

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار

ماژول حسابداری سپیدار به عنوان پایه نرم افزار عمل می کند. بدین صورت هر یک از سیستم های دیگر برای اجرا نیاز به این سیستم دارند. در صورتی که حسابداری سپیدار به تنهایی خریداری شود، تمامی اسناد بصورت دستی و توسط کاربر قابل ثبت میباشد. همچنین عملیات ابتدای دوره، عملیات پایان سال و گزارش دفاتر روزنامه و کل در این سیستم قابل دسترسی است.

نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار

سیستم دریافت و پرداخت سپیدار، عملیات ثبت تمامی مراودات مالی را انجام میدهد. پیش نیاز این سیستم، ماژول حسابداری می باشد.  با این مجموعه، هنگام ثبت هر رسید مالی، سند حسابداری مربوطه به صورت خودکار صادر میشود. موجودی نقد و بانک، امکان مغایرت گیری بانکی خودکار، ردیابی و هشدار سررسید چک در این ماژول تعبیه شده است.

نرم افزار انبار سپیدار

پیش نیاز سیستم انبار سپیدار (تولیدی و بازرگانی)، ماژول حسابداری است.  تعریف کالا، ثبت فاکتور خرید و کنترل موجودی در این ماژول انجام میشود. علاوه بر امکانات کلی، امکان انبارگردانی، قیمت گذاری اسناد و کاردکس کالا وجود دارد. نرم افزار انبار سپیدار، دارای زیرسیستم نیز میباشد، که در صورت نیاز خرید آنها توصیه می شود. زیرسیستم های انبار عبارتند از دو واحدی و ردیابی کالا، انتقال بین انبار و توزین.

نرم افزار فروش سپیدار

عملیات صدور فاکتور، کنترل میزان فروش و فایل خرید فروش فصلی در این ماژول قابل دسترسی است. هنگام خرید نرم افزار فروش خدماتی سپیدار، باید دقت کنید که پیش نیاز آن سیستم دریافت و پرداخت است. اما اگر فروش کالا در فرآیند کار است، سیستم انبار نیز لازم میباشد. بدین صورت میتوان با ثبت فاکتور فروش بسادگی خروج از انبار، دریافت وجه و سند حسابداری مربوطه را ثبت نمود. لازم به ذکر است زیرسیستم فروش پیشرفته، افزونه همین سیستم است. به کمک فروش پیشرفته امکان تعریف نحوه پورسانت و تخفیف های مختلف وجود دارد.

نرم افزار حقوق و دستمزد سپیدار

حقوق و دستمزد سپیدار برای اجرا تنها نیاز به سیستم حسابداری دارد. در این سیستم کارکنان، قرارداد آنها، عوامل حقوقی تعریف می شود. با ورود اطلاعات تردد بسادگی میتوان حقوق را محاسبه نمود و فایل بیمه و مالیات را از آن دریافت کرد.

نرم افزار دارایی ثابت سپیدار

در سیستم دارایی ثابت سپیدار، خرید و تحصیل دارایی صورت میگیرد و میتوان استهلاک را محاسبه نمود. پیش نیاز این ماژول، سیستم حسابداری می باشد. در این نرم افزار حذف، اسقاط یا فروش دارایی قابل ثبت است.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار

حسابداری پیمانکاری سپیدار، سیستمی است که به ماژول حسابداری افزوده میشود. با خرید این ماژول از نرم افزار سپیدار، مدیریت همزمان پروژه ها امکان پذیر است. تعریف پروژه، ثبت قرارداد و ارائه صورت وضعیت و صورت هزینه در این ماژول میسر میباشد.

سایر زیرسیستم های نرم افزار سپیدار

علاوه بر موارد فوق، سایر زیرسیستم ها تنها نیاز به ماژول حسابداری سپیدار دارند. بدین صورت که شرکت میتواند زیرسیستم ارزی، دو زبانه و مدیریت پیام را به حسابداری اضافه کند.

لازم به ذکر است با خرید هر قسمت از نرم افزار سپیدار، امکان افزودن دیگر ماژولها در آینده میسر میباشد.

اطلاعات بیشتر

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار سپیدار با ما در ارتباط باشید.

نرم افزار سپیدار