نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم : بسته خدماتی

بسته خدماتی سپیدار همکاران سیستم، مجموعه ای از سیستم های مالی یکپارچه است که ویژه شرکت های خدماتی طراحی و تولید شده است. به کمک این نرم افزار می توان نظارت کاملی بر اطلاعات مالی و ورود و خروج نقدینگی داشت. با توجه به یکپارچه بودن این نرم افزار با صدور هر یک از رسید های دریافت و پرداخت،فاکتورهای فروش خدمات، سند حسابداری مربوطه بصورت خودکار ثبت خواهد شد.

سیستم ها و امکانات

در این نرم افزار ، بصورت عمومی سیستم های ذیل موجود و قابل استفاد می باشد:

  • حسابداری
  • دریافت و پرداخت
  • فروش خدماتی

با استفاده از کدینگ پیش فرض حسابداری خدماتی، می توان در کوتاه ترین زمان اقدام به راه اندازی درختواره حسابها نمود و ثبت پرداخت ها بصورت نقد، حواله، چک و کارتخوان، صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش خدمات، را با دقت بالا پیاده سازی کرد.

نمایه امکانات بسته خدماتی سپیدار سیستم

گزارشات سپیدار

در هر یک از ماژول های این نرم افزار، گزارشات کنترلی تحت عنوان مرور حسابها، مرور فروش و … قابل دسترسی می باشد که با استفاده از آن می توان علاوه بر گزارشات اولیه موجودی نقد و بانک، میزان فروش در هریک از مدل های تعیین شده فروش، از گزارشات و نمودارهای جزیی و دقیق مربوط به عملکرد هر یک از واحدهای کسب و کار بهره برد.

پشتیبانی سپیدار

پشتیبانی این نرم افزار در حالت عمومی بصورت تلفنی و اینترنتی قابل فعالسازی می باشد. طی پشتیبانی اینترنتی، از طریق کلاب مشتریان سپیدار سیستم، دریافت فایل های بروزرسانی نرم افزار، درخواست طراحی گزارش و چت آنلاین صورت می گیرد؛ همچنین کارشناسان آن شرکت از طریق تماس تلفنی پاسخگوی مشتریان محترم می باشند. کلیه خدمات پشتیبانی، پس از خرید نرم افزار به مدت یکسال بصورت رایگان می باشد.

لازم به ذکر است راهکار تجارت بهراد مفتخر است در تمامی مراحل از راه اندازی تا بهره برداری در کنار مشتریان این محصول خواهد بود.

اطلاعات بیشتر

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دمو نرم افزار حسابداری سپیدار با ما تماس بگیرید.